HTML

Síró Bohóc

majd lesz belőle valami. vagy egy kész egész, vagy egymástól teljesen független gondolatok szövevényes összessége, amiből még kész egész is válhat

Friss topikok

Linkblog

2009.11.23. 23:10 oszi1113

megint egy nap

Időnként, ha nem süt a nap hosszú-hosszú időn keresztül, akkor hajlamos vagyok a depresszióra. Ha keveset alszok, akkor meg türelmetlen, és ingerült vagyok. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Mostanság meg hol süt a nap, hol meg beborul az, hol meg esik az eső, és az egészet egy kis köd teszi teljesen elviselhetetlenné, úgy, hogy mindez egy nap alatt, sőt 10 óra alatt megy végbe, zajlik, történik élem meg.

Kicsit szét vagyok esve. Zene kell ilyenkor. Komor, mély basszusok, egy kis cirip, meg végnélküli csúsztatások. Megtaláltam, már szól is. Vagy megnyugtat, vagy nem. Nem is érdekel, kikapcsol, vagy legalább elvonja a figyelmemet, vagy inkább csak leköt. 

Azon filolofálok, mi lenne, ha fognám magam egy reggel, beülnék a kocsiba, elindulnék, mintha a szokásos köreimet futnám, csak éppenséggel az országhatárt venném célba. Mennék, mennék, tankolnék, azt mennék tovább. Megállnék Berlinben, beköszönni egyik barátomnak, aztán mennék tovább. Mennék, mennék, és vissza se néznék. Soha többet. Elfeledném az eddigi 30 évemet, és teljesen újat kezdenék valahol. Valahol távol ettől a kis országtól. A Hazámtól. Anno, mikor haza jöttem, akkor azt mondtam, hogy soha nem mennék külhonba mégegyszer. Mennék. Fogok is? Lehet, hogy ahhoz már gyáva vagyok. Majd elválik.

Elszívtam egy cigit. Hihetetlen, hogy ez a halálpálca időnként mennyire jól tud esni. Csak egy szál cigi, és semmi más. A monitor fénye és a cigifüst kettőse, imádott látvány. Azon filolofálok, hogy be kéne tölteni valami filmet. De mit? Manapság nem nagyon forgatnak olyan filmet, amit úgymond szívesen meg is néznék, moziba meg már idétlen idők óta nem voltam. Sajnálom rá a pénzt. Nincs visszafizetési garancia. Bemegyek, megnézem, és ha semmit nem ért a film, akkor se kapom vissza a jegy árát, és nem tértítik meg azt a 2-3 órát az életemből, ami elment, amit elpocsékoltam egy százszor látott fordulatokkal, és szereplőkkel, sztereotípiákkal megtöltött 1,5 órát az életemből. Minek forgatnak le olyan filmeket, aminek senem nincs értelme, senem köti le az embert, se nem szórakoztat, senme gondolkodtat el. A mozi saját magát nyirja ki, lassú halál ez, de ha így megy tovább, akkor biztos a vég. Cameron Avatar-járól olvastam, hogy kissé be vannak szarva. Na majd folyt.köv.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://crynclown.blog.hu/api/trackback/id/tr521547759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása